Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Tarannà Pere Tarrés

23.11.2017 - Fundació Pere Tarrés

Els trets del Tarannà (Educació, Compromís, Responsabilitat i Entusiasme) són els principis que configuren la nostra activitat. Són una manera de procedir, un estil d’actuació, una forma de ser i fer les coses, són els que estem posant a la pràctica cada dia en les nostres accions. [Més]

Educació social i salut, tema d’ “Educació Social. Revista d’intervenció socioeducativa”

28.12.2017 - Educació Social. Revista d’intervenció socioeducativa

El número 66 d’Educació Social. Revista d’Intervenció Socioeducativa, la publicació que edita la Facultat d’Educació social i Treball Social Pere Tarrés – URL, posa l’èmfasi en un concepte de salut ampli que inclou la dimensió social, emocional, ètica i vivencial. [Més]

La Facultat signa un acord de col·laboració amb el British Council

28.11.2017 - Internacionalització de la Facultat

L’acord vol impulsar el coneixement i l’acreditació de la llengua anglesa de l’alumnat, punt clau per afavorir la internacionalització de la Facultat i promoure el coneixement i l’acreditació de llengües. [Més]

Vols viure un cap de setmana de diferent?

27.11.2017 - Vacances en família

Si estan pensant en fer una escapada de cap de setmana des de la Fundació Pere Tarrés et convidem a venir a les nostres cases de colònies i passar el cap de setmana en família. Hi podràs combinar sortides culturals amb activitats de lleure pensades per fer-les conjuntament amb els teus fills i filles. [Més]

“Treballem per generar igualtat d’oportunitats”, Montse Soria reflexiona sobre migracions i joves

24.11.2017 - Joves i migracions